14 marca 2020 - 14:16
Drodzy Klubowicze,
Obecna sytuacja jest dla nas wszystkich trudna i zaskakująca. Walczyliśmy do ostatniej chwili o bezpieczne warunki do ćwiczeń dla Was, o możliwość prowadzenia zajęć przez naszych Trenerów, Instruktorów i cały Zespół, a także o odpowiednie przygotowanie całego My Fitness Place na najbliższe tygodnie.
Niestety niezależne od nas okoliczności sprawiają, że nasze obiekty będą zamknięte aż do odwołania – liczyliśmy się z taką decyzją. Dlatego też dziękujemy Wam za wsparcie, cierpliwość i zrozumienie, a przede wszystkim za odpowiedzialne podejście do ćwiczeń i treningów w naszych klubach.
Zapewniamy, że Wasze karnety i umowy członkowskie zostaną automatycznie przedłużone o okres braku dostępu do obiektów.
Zapewniamy również, że w tym czasie nie zostaną naliczone żadne opłaty, a te, które zostały już pobrane będą automatycznie przeniesione na kolejny okres rozliczeniowy.
Wiemy, że macie do nas wiele pytań, na które oczekujecie szybkiej odpowiedzi. Prosimy Was jednak o cierpliwość. Działamy na pełnych obrotach, by obecna sytuacja nie utrudniała nam kontaktu z Wami.
Jeśli macie pilne zapytania, na które nie znaleźliście odpowiedzi, kierujcie je na dok@fitness.benefitsystems.pl.
W nadchodzących dniach będziemy nieprzerwanie kontynuować pracę, by za jakiś czas móc znowu otworzyć nasze obiekty dla Was. Tymczasem zachęcamy Was gorąco do dbania o siebie i Waszych bliskich oraz do podejmowania aktywności w warunkach domowych, o ile pozwala Wam na to Wasze zdrowie. Już wkrótce będziemy Was w tym wspierać.
Jesteśmy w kontakcie… i mamy nadzieję, że już niedługo zobaczymy się online 😊
– Zespół My Fitness Place
______