Strefa klienta

Pytania i odpowiedzi

Pytania ogólne

  • 01Ile muszę mieć lat, aby zapisać się do klubu?

    Aby zostać członkiem My Fitness Place, nie musisz być pełnoletni. Wystarczy, że masz ukończone 15 lat i w chwili podpisywania umowy przyjdziesz do nas wraz z rodzicem lub opiekunem prawnym. Zapraszamy.

  • 02Co muszę ze sobą zabrać na trening?

    Zależy nam, aby każdy nasz gość czuł się u nas dobrze. Z tego powodu, w trosce o komfort pozostałych ćwiczących, prosimy, by każdy miał ze sobą obuwie na zmianę, strój do ćwiczeń i ręcznik.

  • 03Czy muszę wcześniej zarezerwować trening z trenerem?

    Tak, wskazane jest wcześniejsze umówienie terminu, aby mieć pewność, że trener będzie miał wtedy dla Ciebie czas. Treningi personalne z naszymi trenerami są dodatkowo płatne.

  • 04Czy muszę wcześniej zarezerwować zajęcia fitness?

    Dla wygody wszystkich ćwiczących i w celu zagwarantowania każdemu odpowiedniej swobody ruchów, liczba miejsc na zajęciach grupowych jest ograniczona, a udział w nich wymaga wcześniejszej rezerwacji. Można jej dokonać na naszej stronie internetowej.

Karnety, umowy i kwestie formalne

  • 05Jaki karnet kupię w sieci My Fitness Place?

    Naszym nowym klubowiczom oferujemy karnety sieciowe i klubowe. Karnet sieciowy upoważnia do swobodnego korzystania ze wszystkich klubów My Fitness Place. Natomiast karnet klubowy pozwala na korzystanie TYLKO z tego klubu, w którym został kupiony. W sekcji „Cennik” przedstawiamy aktualną ofertę karnetów w naszych klubach.

  • 06Czy karta MultiSport jest honorowana w My Fitness Place?

    Tak, honorujemy karty MultiSport. Aby wejść do klubu, należy okazać kartę wraz z dokumentem tożsamości ze zdjęciem w recepcji klubu.

  • 07Czy mogę przyjść na trening próbny bez podpisanej umowy?

    Tak. Mamy tu dla Ciebie dwie propozycje: podwójne zaproszenie na pierwszy, darmowy trening personalny lub darmową wejściówkę do klubu i zrobienie treningu samodzielnie. Aby skorzystać z treningu próbnego musisz przejść do wybranego klubu i zarejestrować się. Pamiętaj, że z oferty darmowego treningu możesz skorzystać tylko raz.

  • 08Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie, by podpisać umowę?

    W My Fitness Place wyznajemy zasadę im mniej formalności, tym więcej radości z ćwiczeń. Podpisanie umowy członkowskiej to tylko chwila, lecz pamiętaj, by zabrać ze sobą dowód osobisty (bądź inny dokument ze zdjęciem) i kartę kredytową lub debetową. Przyjmujemy także płatności gotówką. Osoby niepełnoletnie prosimy o przybycie z opiekunem.

  • 09Czy My Fitness Place oferuje zajęcia grupowe?

    Tak, oczywiście. Wszystkich miłośników zajęć grupowych serdecznie zapraszamy na liczne zajęcia fitnessowe. Wszystkie informacje o nich, oraz dokładny harmonogram, znajdziecie na naszej stronie, w sekcji kalendarz.

  • 10Czy mogę odstąpić członkostwo innej osobie?

    Karnety do naszego klubu są imienne, zatem nie ma możliwości przekazania go innej osobie. Jeśli chciałbyś pożyczyć komuś karnet, aby przekonać go do naszego klubu, najprostszym rozwiązaniem będzie uzyskanie bezpłatnej wejściówki na jedne zajęcia z trenerem personalnym (patrz pyt. 7).

  • 11Czy mogę podpisać umowę online?

    Tak, większość karnetów możesz zakupić on-line. Wybierz karnet, który jest najlepszy dla Ciebie i sprawdź, czy możesz podpisać umowę on-line.

  • 12Zmieniły się moje dane podane w umowie, czy i gdzie muszę to zgłosić?

    Zmiany lub korekty danych osobowych zawartych w umowie można dokonać osobiście w placówce klubu, bezpośrednio przed treningiem lub po nim albo w “panelu klienta” na naszej stronie internetowej.

  • 13Czy mogę zrezygnować z członkostwa w każdej chwili?

    Tak, z umowy członkowskiej w My Fitness Place można zrezygnować w każdym momencie, bez okresu wypowiedzenia. Jeżeli nie opłacisz jednej miesięcznej raty, umowa zostanie automatycznie zamknięta.

  • 14W jaki sposób wypowiedzieć umowę?

    Umowę należy wypowiedzieć pisemnie, w klubie My Fitness Place. Będzie wtedy potrzebny dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem. Cała procedura nie trwa długo. Możesz także anulować członkostwo w “panelu klienta” na naszej stronie internetowej.