Sprawdź zasady bezpieczeństwa w naszych klubach >
Strefa klienta

Pytania i odpowiedzi

Pytania ogólne

  • Ile muszę mieć lat, aby zapisać się do klubu?

    Aby zostać członkiem My Fitness Place, nie musisz być pełnoletni. Do 15. roku życia możesz korzystać z zajęć przeznaczonych dla dzieci pod opieką jednego z naszych trenerów personalnych. Jeśli natomiast masz ukończone 15 lat, wystarczy, że w chwili podpisywania umowy przyjdziesz do nas wraz z rodzicem lub opiekunem prawnym. Zapraszamy.

  • Co muszę ze sobą zabrać na trening?

    Zależy nam, aby każdy nasz Gość czuł się u nas dobrze. Z tego powodu, w trosce o komfort Twój i pozostałych ćwiczących, prosimy, by każdy miał ze sobą butelkę wody, obuwie na zmianę, strój do ćwiczeń, ręcznik i oczywiście uśmiech.

  • Czy muszę wcześniej zarezerwować termin treningu wprowadzającego?

    Tak, wskazane jest wcześniejsze umówienie terminu, aby mieć pewność, że trener będzie miał wtedy dla Ciebie czas. Pierwszy trening wprowadzający jest za darmo, natomiast kolejne treningi personalne z naszymi trenerami są dodatkowo płatne.

  • Czy muszę wcześniej zapisać się na zajęcia fitness?

    Dla wygody wszystkich ćwiczących i w celu zagwarantowania każdemu odpowiedniej swobody ruchów, liczba miejsc na zajęciach grupowych jest ograniczona, a udział w nich wymaga wcześniejszej rezerwacji. Można jej dokonać na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio w recepcji klubu.

Karnety, umowy i kwestie formalne

  • Jaki karnet kupię w sieci My Fitness Place?

    Naszym nowym klubowiczom oferujemy karnety sieciowe i klubowe (dostępne w wybranych klubach). Karnet sieciowy upoważnia do swobodnego korzystania ze wszystkich klubów My Fitness Place w całej Polsce. Natomiast karnet klubowy pozwala na korzystanie TYLKO z tego klubu, w którym został kupiony. W sekcji „Cennik” przedstawiamy aktualną ofertę karnetów w naszych klubach.

  • Czy karta MultiSport jest honorowana w My Fitness Place?

    Tak, honorujemy kartę MultiSport. Aby wejść do klubu, należy w recepcji okazać kartę wraz z dokumentem tożsamości ze zdjęciem.

  • Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie, by podpisać umowę?

    W My Fitness Place wyznajemy zasadę: im mniej formalności, tym więcej radości z ćwiczeń. Podpisanie umowy członkowskiej to tylko chwila, ale pamiętaj, by zabrać ze sobą dowód osobisty (bądź inny dokument ze zdjęciem) i kartę kredytową lub debetową. Przyjmujemy także płatności gotówką. Osoby niepełnoletnie prosimy o przybycie z opiekunem w celu podpisania zgody.

  • Czy My Fitness Place oferuje zajęcia grupowe?

    Tak, oczywiście. Wszystkich miłośników zajęć grupowych serdecznie zapraszamy na liczne zajęcia fitnessowe. Wszystkie informacje o nich, oraz dokładny harmonogram, znajdziecie na naszej stronie, w zakładce Grafik. W wybranych klubach można również skorzystać z tzw. short class z naszymi trenerami personalnymi oraz z zajęć na basenie.

  • Czy mogę odstąpić członkostwo innej osobie?

    Przy karnecie 12 miesięcznym można dokonać x1 cesji z w roku. Osoba dokonująca cesji musi się zjawić z osobą, której jest przekazywana umowa na recepcji i w obecności managera podpisać stosowne dokumenty.

  • Czy mogę podpisać umowę online?

    Tak, większość karnetów możesz zakupić on-line. Wybierz karnet, który jest najlepszy dla Ciebie i sprawdź, czy możesz podpisać umowę on-line.

  • Zmieniły się moje dane podane w umowie, czy i gdzie muszę to zgłosić?

    Korekty danych osobowych zawartych w umowie można dokonać osobiście w klubie, bezpośrednio przed treningiem lub po nim albo w Panelu klienta na naszej stronie internetowej.

  • W jaki sposób wypowiedzieć umowę?

    Umowę należy wypowiedzieć pisemnie, w klubie My Fitness Place. Będzie wtedy potrzebny dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem. Cała procedura nie trwa długo. Możesz także anulować członkostwo drogą mailową: bok@myfitnessplace.pl.

Dodatkowe pytania

  • Jak mogę zapisać się na zajęcia grupowe, jeżeli posiadam kartę Multisport lub Fit-Profit?

    Posiadacz kart Multisport lub Fit-Profit może zapisać się na zajęcia w strefie klienta na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej.

    Aby uzyskać dostęp do strefy klienta  lub aplikacji  wystarczy zgłosić się do recepcji klubu i podpisać niezobowiązująca deklarację albo kliknąć w “STREFIE KLIENTA” na naszej stronie internetowej przycisk „KUP KARNET” i wybrać opcję  „UŻYTKOWNIK KARTY”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie.