Strefa klienta

Blog

Trening w święta. Dlaczego nie warto go sobie odpuszczać?

Im bliżej Bożego Narodzenia, tym bardziej rośnie w tobie pokusa, aby zrobić sobie przerwę od regularnych ćwiczeń? Sprawdź, dlaczego nie warto poddawać się świątecznemu lenistwu i jak znaleźć chęci na trening w święta.

Zobacz

Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie fizyczne i psychiczne

Podejmując regularną aktywność fizyczną wspieramy prawidłowe działanie organizmu, a w konsekwencji możemy zapobiegać rozmaitym chorobom. Na przykład, zwiększając ruchomość w stawach wspomagamy utrzymanie poprawnej masy kości oraz poprawiamy ich elastyczność, dzięki czemu są one mniej narażone na odwapnienie i stają się bardziej odporne na złamania.

Zobacz

Napoje energetyczne alternatywą dla kawy?

W dobie wiecznego zapracowania, kiedy brakuje czasu dosłownie na wszystko, większość z nas nie wyobraża sobie normalnego funkcjonowania bez odpowiedniej dawki kofeiny. Wspomniany środek psychoaktywny działa przecież pobudzająco na układ nerwowy, usuwa zmęczenie, poprawia nastrój i koncentrację oraz zwiększa wydolność fizyczną organizmu (!) Kofeinę znajdziemy w lubianej przez większość osób kawie, jednak nie jest to jedyne źródło wspomnianej substancji. Jako alternatywę można wskazać m.in. napoje energetyczne (zwane potocznie energetykami), których zaletą jest fakt, że, dzięki szczelnym opakowaniom przez długi czas nie tracą swoich walorów smakowych.

Zobacz

Beauty Body. Ciało jest cudem!

Każde ciało jest absolutnie genialne pod względem wyglądu, mechaniki, funkcjonowania, ruchu, zasobów odnowy, regeneracji, samoleczenia, udoskonalania… Jest tak fenomenalnym organizmem, że nie mieści się to w mojej głowie, a praca z ciałem stanowi dla mnie źródło codziennego zachwytu. Obserwowanie progresu, odkrywania siły, zasobów i możliwości ciała przez moich podopiecznych daje mi ogromną satysfakcję.

Zobacz

Regeneracja po treningu

Wydaje Ci się, że masz wszystko pod kontrolą: wykonujesz cztery treningi w tygodniu (każdy dokładnie mierzony pulsometrem), realizujesz sesje cardio, liczysz kalorie i makroskładniki posiłków. Mimo to, od jakiegoś czasu nie widzisz żadnego progresu, a kiedy przychodzi kolejny dzień zaplanowanego treningu dostrzegasz, że brakuje Ci siły. Czy zastanawiałeś się, dlaczego tak się dzieje?

Zobacz

Aktywność fizyczna osób starszych

Starzenie się to fizjologiczny proces, który dotyka każdego człowieka. Niestety, wraz z wiekiem poziom sprawności i wydolności fizycznej obniża się. Dodatkowo, siedzący tryb życia i niedostateczna ilość ruchu, który jest ograniczony jedynie do wykonywania codziennych czynności (takich, jak praca, sprzątanie, gotowanie, czy zakupy) w połączeniu z nieprawidłowym odżywianiem powoduje szereg negatywnych zmian w organizmie prowadząc m.in. do osłabienia kości i zwiększenia ich podatności na złamania.

Zobacz

Stabilizacja centralna. Czym jest, jak ją naprawić i jak ćwiczyć?

Praca nad stabilizacją centralną przeciwdziała przeciążeniom kręgosłupa i odgrywa ogromną rolę w prewencji urazów kończyn dolnych. Mięśnie środka pełnią bardzo ważną rolę w funkcjonowaniu całego aparatu ruchu, dlatego praca nad ich kształtowaniem i wzmocnieniem powinna stać się nieodzownym elementem każdego treningu, a także podstawą rehabilitacji.

Zobacz

Zumba zmienia ludzi. I to nie tylko fizycznie!!!

Fenomen Zumby polega na jej prostocie i niesamowicie energetycznej, pozytywnej muzyce latynoskiej, która towarzyszy ćwiczeniom. Na zajęciach można się poczuć, jak na dobrej imprezie😉, ponieważ podczas ćwiczeń uwalniają się endorfiny szczęścia i choć na chwilę zapominamy o problemach, czy troskach dnia codziennego. Nie ma tu znaczenia, czy umiesz tańczyć, jak wyglądasz, ile ważysz, czy w jakim jesteś wieku…

Zobacz

Mobility. Dlaczego jest tak ważne i co ma wspólnego z jogą?

Ćwiczysz na siłowni? A może uczęszczasz na wzmacniające zajęcia fitness? Jeśli tak, już wiesz, że efektem treningów powinna być nie tylko „krata” na brzuchu, czy ”dopakowany” biceps. Istotna jest również zdolność wykonywania ruchów w pełnym zakresie, ponieważ fizjologiczne, pełne zakresy ruchów są podstawą do budowania sprawności fizycznej i siły.

Zobacz

Muscule mind connection

Jeśli jesteś jedną z osób, która chce świadomie pracować z ciałem i uważasz, że możesz więcej - to artykuł przeznaczony dla Ciebie! Tekst został poświęcony jednej prostej rzeczy, która pomoże Ci w doborze obciążenia i wyznaczeniu sobie odpowiedniej objętości treningowej (czyli ilości wspomnianego obciążenia, z jakim będziesz pracować) np. przez najbliższy tydzień, czy miesiąc.

Zobacz

Droga Klubowiczko,
Drogi Klubowiczu,

niedawno informowaliśmy, że nasze kluby działające pod marką My Fitness Place (a także kluby sieci Zdrofit, S4, Fabryka Formy, Fitness Academy, StepOne oraz Wesolandia) zostały połączone ze znanym operatorem kart sportowych Multisport, czyli firmą Benefit Systems S.A. Od 4 listopada 2019 roku wszyscy tworzymy jedną spółkę.

Dzięki połączeniu możemy zaoferować Ci jeszcze wyższą jakość usług, w pełni realizować Twoje potrzeby oraz skuteczniej chronić przysługujące Ci prawa, także te w zakresie danych osobowych.

Skutkiem połączenia jest również wypracowanie jednej – wspólnej dla wszystkich klubów – Polityki prywatności. To dokument, który zawiera informacje o sposobach przetwarzania Twoich danych osobowych. W Polityce prywatności opisujemy, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i ujawniamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w tym zakresie.

Zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą nową Polityką prywatności, którą znajdziesz tutaj: Przejdź.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości w sprawie Polityki prywatności, napisz do nas na adres iod@myfitnessplace.pl.

Pozdrawiamy,
Zespół My Fitness Place