Strefa klienta

Blog

Zumba zmienia ludzi. I to nie tylko fizycznie!!!

Fenomen Zumby polega na jej prostocie i niesamowicie energetycznej, pozytywnej muzyce latynoskiej, która towarzyszy ćwiczeniom. Na zajęciach można się poczuć, jak na dobrej imprezie😉, ponieważ podczas ćwiczeń uwalniają się endorfiny szczęścia i choć na chwilę zapominamy o problemach, czy troskach dnia codziennego. Nie ma tu znaczenia, czy umiesz tańczyć, jak wyglądasz, ile ważysz, czy w jakim jesteś wieku…

Zobacz

Mobility. Dlaczego jest tak ważne i co ma wspólnego z jogą?

Ćwiczysz na siłowni? A może uczęszczasz na wzmacniające zajęcia fitness? Jeśli tak, już wiesz, że efektem treningów powinna być nie tylko „krata” na brzuchu, czy ”dopakowany” biceps. Istotna jest również zdolność wykonywania ruchów w pełnym zakresie, ponieważ fizjologiczne, pełne zakresy ruchów są podstawą do budowania sprawności fizycznej i siły.

Zobacz

Muscule mind connection

Jeśli jesteś jedną z osób, która chce świadomie pracować z ciałem i uważasz, że możesz więcej - to artykuł przeznaczony dla Ciebie! Tekst został poświęcony jednej prostej rzeczy, która pomoże Ci w doborze obciążenia i wyznaczeniu sobie odpowiedniej objętości treningowej (czyli ilości wspomnianego obciążenia, z jakim będziesz pracować) np. przez najbliższy tydzień, czy miesiąc.

Zobacz

Rusz się po zdrowie

Zgodnie z najnowszymi danymi opublikowanymi w Lancet Global Health przez Światową Organizację Zdrowia, co czwarta osoba dorosła nie spełnia zaleceń WHO dotyczących aktywności fizycznej. Tymczasem brak ruchu, zła dieta, ciągły stres, nadużywanie alkoholu i nikotyny czy nieprzespane noce zwiększają ryzyko zachorowalności na choroby cywilizacyjne (m.in. otyłość, choroby układu krążenia, cukrzyca tupu II) i przedwczesne zgony.

Zobacz

Rola rozgrzewki w treningu

Rozgrzewka jest niemalże najważniejszym elementem treningu. Ma na celu przygotowanie do wysiłku fizycznego przez podniesienie temperatury ciała, mobilizację i aktywację obszarów ciała, które będą w głównej mierze uczestniczyły w zaplanowanym treningu w części głównej.

Zobacz

Jak zaplanować zdrowy trening?

Prowadzisz siedzący tryb życia? Większość dnia spędzasz za biurkiem w pracy lub w samochodzie? A może masz kilka kilogramów nadwagi i brakuje Ci ruchu? Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób zaplanować zdrowy trening.

Zobacz

Gospodarka wodna u osób aktywnych fizycznie

Niedostateczna podaż wody szybko może doprowadzić do zachwiania równowagi wewnątrz-ustrojowej, a w konsekwencji do poważnych zaburzeń stanu zdrowia.

Zobacz

Królowa Ashwagandha

Już od dłuższego czasu na półkach aptek i polecanych produktach firm suplementacyjnych króluje popularna Ashwa. Adaptogen którego oddziaływanie w naszym organizmie potrafi zdziałać cuda, nie jest  jednak tak idealny i zalecany każdemu.

Zobacz

Dlaczego warto włączyć stretching do planu treningowego?

Zarówno osoby aktywne fizycznie na co dzień, jak i te, które prowadzą siedzący tryb życia, odczują znaczne korzyści wynikające z regularnego rozciągania się. Pamiętajmy, że elastyczne ciało to gwarancja sprawności na długie lata.

Zobacz

Lepsza sylwetka w nowym roku – też to planowałeś/aś?

Jeszcze niedawno było tak cudownie! Siedząc przy suto zastawionych świątecznych stołach mogliśmy bez limitów rozkoszować się wszystkimi smakołykami, bo przecież już myśleliśmy o nowym roku, iż zapałem obmyślając nowe cele, a wśród nich przede wszystkim poprawę sylwetki.

Zobacz